Logopedska
dijagnostika
Logopedska razvojna procjena se provodi u svrhu otkrivanja i definiranja vrste razvojnog odstupanja na području komunikacije, jezika ili govora.
Cilj logopedske procjene je utvrđivanje područja na kojemu postoji razvojno odstupanje te otkrivanje jakih strana djeteta. Postavljaju se realni ciljevi terapije i utvrđuje optimalan načina poticanja. Nakon provedene procjene, roditelji dobivaju informacije o dobivenim rezultatima te preporuku o optimalnom obliku poticanja.Logopedska
dijagnostika
Intervju s roditeljima
Opservacija djeteta u spontanoj komunikaciji
Primjena standardiziranih testova i lista za procjenu vještina
Izdavanje pisanog stručnog mišljenja
Logopedska procjena obuhvaća slijedeća područja:
Komunikacijske vještine, jezično razumijevanje, jezično izražavanje, izgovor glasova – artikulacija, predvještine čitanja i pisanja, oralno-motoričke vještine i vještine hranjenja
Logopedska
terapija
Poticanje ranog komunikacijskog razvoja (do 3 g.) – Rana intervencija
Poticanje jezično-govornog razvoja (od 3 g.)
Korekcija artikulacije
Poremećaj socijalne komunikacije
Poremećaj ritma i tempa govora
– mucanje i brzopletost
Oštećenje sluha
Poticanje razvoja predvještina čitanja, pisanja i računanja
Logopedska
terapija
Cilj logopedske terapije je poticanje razvoja komunikacije, jezika i govora od najranije dobi. U našem kabinetu specijalizirani smo za pružanje podrške djeci rane kronološke dobi kod kojih postoji razvojni rizik ili su uočeni znakovi razvojnog odstupanja. Logopedska terapija djece rane dobi usmjerena je na poticanje i jačanje komunikacijskih i jezično-govornih vještina i usklađena je s razvojnim potrebama djeteta.
Priprema
za školu
Program je namijenjen djeci predškolskog uzrasta kao priprema za polazak u školu. Rana pismenost uključuje širok raspon vještina koje dijete usvaja prije sustavnog opismenjavanja u školskom okruženju. Program pripreme za školu je usmjeren na usvajanje vještina koje su preduvjet uspješnog usvajanja čitanja i pisanja.
Priprema za školu
Fonološka svjesnost
Upoznavanje slova
Grafo-motoričke sposobnosti
Vizuo-perceptivne sposobnosti
Razvoj prostorne orijentacije
Proširenje receptivnog i ekspresivnog pojmovnika
Razvoj konverzacijskih vještina i vještina pripovijedanja
Savjetovanje roditelja
Hanen program
Hanen programi za roditelje utemeljeni su na istraživanjima koja su pokazala da djeca uče komunicirati tijekom pozitivnih, smislenih interakcija sa svojim roditeljima. Roditelji uz pomoć stručnjaka uče kako povećati broj prilika za funkcionalnu komunikaciju u svakodnevnim situacijama. Cilj ovih programa je osnažiti roditelje da postanu najvažniji čimbenik komunikacijskog i jezičnog razvoja svoje djece.
Elementi TalkTools terapije
Talktools terapija je terapija oralno-motoričkog pozicioniranja kojom se potiče oralna svjesnost, pokretljivost, izdržljivost, brzina, stabilnost i preciznost pokreta artikulatora. U terapiji se koriste TalkTools pomagala u svrhu pravilnog pozicioniranja i jačanja orofacijalne muskulature. TalkTools terapija se bazira na stimulaciji taktilnog i proprioceptivnog sustava kao temelja za razvoj govora i hranjenja.
Klikom na “Prihvati sve kolačiće” pristajete na pohranjivanje kolačića na vaš uređaj radi poboljšanja navigacije web-mjesta, analize korištenja web-mjesta i marketinsškim aktivnostima.